Waves of fortune

God morgon på er :)
(bjuder på dessa otroligt sexiga bilder ;) )
Har inte sovit bra alls i natt, drömt massor av konstiga mardrömmar hela tiden! Inte kul alls... Nu är jag vaken ialla fall, även om jag är sjukt stört trött. Jag hann inte läsa ut kapitlet igår innan jag höll på att dö av trötthet, men det är bara 10 sidor kvar av det :) Så jag känner mig ändå duktig! Tänkte bara säga det en gång för alla att jag pluggar på Karlstads Universitet nu, ett bra tag fram över kommer mesta dels av min tid spenderas pluggandes, men jag ska försöka att blogga så lite som möjligt om att jag pluggar ;) Tror ni inte tycker det är så kul att läsa "nu sitter jag och pluggar" femtioelva gånger i veckan :p
Nu blir det lite brunch :) Tänkte ägg och nudlar!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0