watercolour

Hej, hej allihopa :)
Det blev allt lite mer uppackat igår. Men jag är fortfarande långt i från klar! Blir lite tokig på mig själv faktiskt. Varför har jag så jävla mycket saker för? :p Jag undrar också hur jag ska göra för att få det att inte eka i vardagsrummet. det är ju faktiskt bra möblerat och filtar finns där inne också. Matta med, men ändå ska det eka... Okej, inte alls lika mycket som det gjorde när ingenting var där inne och det kunde vara mycket farligare. Antar att det blir ännu lite bättre när jag väl får upp gardiner ;) Speciellt med tanke på att fönstret är 4 meter, det blir mycket tyg :) Lite små jobbigt är det ju att köket inte är riktigt färdig uppackat, men att alla skåp och hyllor är fyllda :o Jösses!!! Det hade jag aldrig kunnat ana liksom.

Idag är en stor dag för mitt område, då vi ska börja sopsortera! Känner mig som en sopveteran, uppvuxen i en miljöstad och allt ;) Medan andra härifrån inte har en aning om att hushållspapper räknas som matavfall :p hihi... SKa hämta ut min lilla plastlåda samt påsar i eftermiddag när de kommer hit och ska demonstrera hur vi ska sortera :p Orka det liksom. Jag kan hålla i demonstrationen! Ett stort jävla minus är att det självfallet ska sorteras matavfall i papperspåse :( Hur tänker de egentligen? Mat är ju blött... Vatten och papper går ju så bra ihop.

Kommentarer
Anonym säger

Men eller hur fattar dom inte att papperspåsar går sönder när dom blir fuktiga!? Det var ju samma sak i Örebro ju!

2010-09-21 @ 21:57:57
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0