my own life

Hej, hej allihopa :)
Nickade till flera gånger på lektionen idag... Lite pinsamt, men sånt är livet. Ikväll ska jag lägga mig lite tidigare ;)
Jag gjorde en lite kul tabbe i förra veckan :) I mitt sovrum finns dörren till balkongen. Mittemot min dörr finns grannens balkong och därmed hans balkongdörr :P Det ska finnas persienner till dörren, men jag har ju självklart inga persienner alls, någonstans! Balkongdörren är ju då helt i glas :p Hur som helst, jag hade precis duschat... Tog på mig underkläder och ställde mig och tittade ut över parkeringen, kliade mig om magen och filosoferade lite :) Tittar lite till vänster om mig och där sitter grannen och pratar i telefonen och tittar på mig! :o
Fick panik och hoppade ur sikt för honom och dog lite av skratt! :D haha, hur klantig kan man vara?!
Haha... Lite creepy att han har en fåtölj vänd emot dörren, så om man sitter i den ser man ut genom dörren :p Men som Syrran sa, vem behöver tv när man har en granne som flashar en lite då och då ;)
Kan ju meddela att grannen nu har dragit för sina persienner :P Det kan ju tolkas negativt eller positivt, jag tolkar det positivt :) Den lille stackaren kan ju inte koncentrera sig om jag hoppar omkring i underkläder i tid och otid ;) hihi^^

Karin: Självklart kommer det komma bilder på lägenheten min :)

Kommentarer
Johan säger

Mäh, det var ju jag som sa det där om tvn. :O Eller hon kanske kläckte samma kommentar? ;)

2010-09-28 @ 14:01:22
sofia säger

hahaha, bra jobbat :P

2010-09-28 @ 16:02:15
URL: http://stellaire.blog.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0