Ba Ba Ba

Hej, hej allihopa :)
Jag känner att det vore skönt med lite rutiner. Men det är la omöjligt med Universitets studier, eller? :p Jag ska satan försöka skaffa några bra :) Sen när jag flyttat in i min egen (ensamma) lägenhet. Då ska jag ha en laga mat för skolan dag :) För jag varken hinner eller orkar laga mat varje dag att ta med mig till skolan, och jag har ju inte direkt pengar till att köpa mat var eviga dag heller! Känner dock på mig att det lär bli ganska enformig kost ialla fall ibörjan :p vem sa nudlar?! :o haha...
Ikväll är det preppsittning, har ju ej förstått riktigt vad detta innebär :s Får se vad som händer när jag kommer in till centrum helt enkelt ;)  och btw, min kurslitteratur kom idag :) Boken vägen 3,3 kilo! Herre min Gud!

Kommentarer
sofia säger

skoj skoj... speciellt med kurslitteraturen. Lycka till :P

2010-09-02 @ 17:31:00
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0