missing you

Hej, hej på er allihopa :)
Fick fixat eget bredband idag. Imorgon kommer modemet, pappa tar med sig det bland all packning :p Men nätverkskabeln till den har försvunnit spårlöst, så det blev en tripp in till centrum till Gubbdagiset Claes ohlsson :) (förlåt att jag ljög om bögaffären, Johan) Att det finns så många olika varianter på nätverkskabel då! Det var ju en mindre djungel :o Tog en som kändes bra. Den fungerar fin-fint faktiskt ;)

Har ett litet dilemma jag tänkte kanske någon av er har ett litet tips som kan hjälpa mig :) Jag har absolut inga problem med förändringar, så länge det är till det bättre.  ;) När någonting däremot försämras blir jag lite smått deprimerad. Har börjat känna små vibbar och andra har även de påpekat att en av mina vänner har förändrats. Alltså klart att folk förändras, inget konstigt med det alls. Men min relation till personen i fråga har hamnat i kläm och det är fruktansvärt jobbigt! Känns som om vi båda två gör sådant som den andra förväntar sig att vi ska göra. Men det är frustrerande att se någon dö inifrån, vilket jag gör nu. Livsglädjen håller som på att försvinna ur min väns ögon ;(
Lite tror jag beror på nya kontakter som vännen min har, men jag kan ju inte bestämma vem någon får och inte får umgås med!
Mitt dilemma är nu, hur säger man ifrån? hur förklarar man för någon man älskar att man inte riktigt gillar den person hon/han håller på att bli?
Eller får man bara bita ihop och "gilla läget"?

Kommentarer
sofia säger

vilka dilemman... de klart att man ska diskutera det med personen men i grund och botten måste de ju få göra som de vill. Men du ska självklart tala om vad du tycker. Även om det är svårt. Kram

2010-09-17 @ 22:22:42
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0