Fanta och Rosé

Halli, Hallå allihopa :)
Idag vart det föreläsning som vanligt ;) Sedan for jag in till stan och skrev på kontrakt på min första alldeles egna lägenhet! :D Det känns både bra och läskigt :bigeyes: Men jag tror allt kommer bli bra till slut. Ska bli så kul att fixa iordning mitt hem sedan ;) hihi... Längtar så efter min egna säng! Men kommer väl längta efter sällskap när jag ligger dr alldeles ensam :( Fan får ragga efter en sambo eller nåt... Kanske skaffa mig en dammråtta till kompis ;)

Jag och Systra Mi var en sväng till IKEA för att äta lite och hon köpte lite grejer med. Ska passa på att duscha nu ikväll när det inte är någon nollning :p Igår var vi ute på stadsvandring :) Det regnade och jag skulle ta bussen in till stan för att möta alla, så när bussen väl kommer står det "Fullsatt" på den :o Typiskt! Men Rebecca kom tillbaka med Kenny rätt snart, så jag skyndade mig in till centrum. Smsa en av mina ledare först och sa att jag var på väg. Inne i stan mötte jag Bobe :D hihi, sånt gillas väldigt mycket! Ser honom hela tiden här :) :love: it! ;) hihi... Hittade mitt lag typ direkt, eftersom de kom gående på samma gata som jag ;) Sen gjordes det lite lekar samtidigt som vi traskade runt i stan :) Jag har hunnit med att sitta på en ingenjörs axlar, strippa utanför Bishop's arms, prata med tusen nya människor, trixa av mig min bh mitt i Karlstads centrum och ge till ett gäng med ingenjörskillar :p (fick ju tillbaka den sen i och för sig) Plus att helt plötsligt ha en Bamse nollnings t-shirt istället för en Cura... (Bamse är ingenjörernas studentförbund och Cura är sjuksköterskernas) Men vad fan liksom ;) Den är ju exakt likadan som min var, bara det att den är lite uttöjd, luktar kille och har ett vitt sträck under ordet Bamse på den :p haha Annars samma sak ;)

Som grädde på moset tänkte jag slänga upp några bilde från utekvällen på Harry's i Säffle i fredags ;)
Kvällen startades med SingStar i baren :D
Mys <3
En snäll kille som bjöd folket på tuggummi :) Var den enda som fick en av varje!
Dance Dance DANCE
Behövs det ens en beskrivande text till denna bild? Okej, okej, ett ord och det är "Litauen"
Glittrigast :)

Kommentarer
Annie säger

Haha ooh! :D kasst att de skar av halva huvudet på honom bara.

2010-09-01 @ 20:56:55
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0