There's so many ways

Hej, hej mina fina läsare :)
Jag vet att jag sa att jag skulle blogga igen till helgen, MEN nu är det så att jag fick reda på att jag ska få nycklarna till min alldeles egna lägenhet redan imorgon! :D Är sjukt exalterad! :D Kommer bli så spännande! Imorgon är även min första salstenta, är sjukt nervös faktiskt... :S
Kom precis "hem" igen från Bobe, alltid lika sorgligt att åka därifrån ;( Men nu kommer vi ju se mer av varandra ;) När vi bor närmare varandra! :) Eeh, ja tentan... Det har la gått sådär med pluggandet... Ska läsa igenom alla mina anteckningar nu och sedan lägga mig och sova. Så hjärnan kan bearbeta all information under natten :)
OBS OBS OBS!
Nu är kommentarproblemet löst, så nu är det bara att kommentera som av bara tusan! :D
Thank you Bobe för all hjälp! <3 you Babe :)

Kommentarer
Ejub säger

Du är ju världens sötaste =) visste att du inte skulle kunna hålla dig från att blogg ;) Svarar här på flera inlägg :P Skönt att tentan gick bra! Nu får du slappna av, imorgon lär du ju inte kunna göra annat, party party ;)

Gilla att kommentarsfunktionen funkar, äntligen kan man skriva något :P <3 you söt! Ha en toppendag =)

2010-09-10 @ 14:39:40
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0