The scene is dead; Long live the scene

Hej, hej allihopa :)
Nu är jag tillbaka i Karlstad igen. Idag ska jag flytta från Syster till min egna lägenhet! Känns pirrigt att bo helt ensam i en tom lägenhet... Men efter 1 eller 2 nätter får jag ju lite sällskap ;) hihi^^ (Bara jag som gillade den ordvitsen?) Drömde värsta konstiga mardrömmar i natt med, jag drömde om websidor som kraschade! :o haha, what the fuck?! :p Drömde även att jag letade efter sängkläder på Ica Maxi, men aldrig lyckades hitta dem... Knepiga drömmar eller vad säger ni?

Pratade med Cilla igår om lördag, då det är den STORA nollesittningen! Om vad som räknas som "finkläder" och lite sånt. Fick även numret till en viss kille, så ska allt skicka ett litet sms senare idag, när jag inte är helt cp trött! :p

Ejub: Vadå DINA bilder?! :o Google is the shit! Därför jag inte fråga, eftersom jag letade upp dem själv :p Så det så :)

Det kanske blir en liten gästbloggning denna veckan också :) Så håll ögonen öppna, kära läsare!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0