tell me this

Hej, hej allihop :)
Jag antar att alla har sett eller hört talas om filmen "About a boy" :) Den är ju sjukt bra. Han som spelar lill-killen Marcus, har ju blivit vuxen nu ;) Snygg som en Gud också, så klart :p hihi.... Han är med i en ny film, "A single man" heter den. Jag tänkte att den vill jag ju se :) Så tittade på den i morse. Vad tror ni den handlar om? Jo, om en homosexuell man som mist sin kille i en bilolycka! Fan i helvete, när filmer börjar arbeta emot mig!!! :( Så ja bögarna har börjat hemsöka mig igen... Inget konstig eller fel med det :) Men jag vill inte bli som den straighta tjejkompisen i "a single man" blir jag det, då tar jag fan självmord!
Filmen i övrigt var fin och klart sevärd! :D
(visst är han snygg?)

Kommentarer
Anonym säger

Men shit pommes, vad han har växt ! Och vilken man han har blivit, me like :)

2010-09-24 @ 18:42:33
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0