somliga ljus brinner aldrig ut

Hej, hej allihop :)
Japp, jag överlevde mitt första seminarium på Universitets-nivå :) Kände mig sådär lagom tappad bakom en ladugård när jag förtvivlat försökte hitta svar på alla tusen miljoner frågor igår kväll och ännu värre var det i morse :o

Det vart lite struligt att hitta till rätt sal, för de hade bytt, men glömt att lägga ut information på kurstorget! Det tackar vi för... Kan ju handen på hjärtat erkänna att jag nästa gång ska vara mer förberedd. Ringde förtvivlat mamma när jag inte hittade svaren i min kursbok (som för övrigt är hatobjekt nummer 1 just nu), hon sa att jag kan få låna hennes böcker som de hade på Högskolan Väst's Anatomi och Fysiologi kurs. Så det blev en avstickare ner till Trollhättan för att hämta dem ;) Känns bra faktiskt att vara här på besök :)
Egentligen så skulle jag kunna vara här till på söndag, eftersom jag inte har föreläsning förrän på måndag :) Men jag vill tillbaka till Karlstad, det är liksom där jag hör hemma... Just nu illa fall :D Plus att jag vill lägga min lediga tid på att fixa i ordning lägenheten :) Så jag kan meddela mamma att de kan komma och hälsa på och vad de behöver ha med sig upp ;) Behöver lite hjälp att sätta upp gardinstångsfästen :p

Det är som sagt bara en kort visit detta :) Imorgon bär det av mot Värmeland du sköna igen ;) Men ska lämna Freja på dagis kvart i nio och sedan ska jag klippa mig halv 10 :) Åker hemåt igen efter lunch, gratis mat tackar man ju inte nej till ;)
Och mamma och Kalle är Gudar i köket :D

Kommentarer
Karin säger

Fan va skönt det låter att bara kunna åka hem sådär, men det är ju ändå väldigt bra att du känner dig så hemma i Karlstad. Jag önskar att jag hade haft det och känt på samma sätt som du.

2010-09-23 @ 10:25:00
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0