some people want diamondrings

Hej, hej allihopa :)
Detta är ju som ni säkert vet första natten i lägenheten :p Tack älsklings Ejub för att du påpekade hur kallt det skulle vara att sova ensam i min enorma (tomma) lägenhet! Köpte en filt på IKEA och har små raggsocks-skor på mig, känner ju dock att det är kallt men fryser inte :) Så tack tack tack, sötnosen min för den påminnelsen :) Glömmer som jämt bort själv att jag alltid fryser! :p Sjukt stört, jag vet, men sån är jag... Har legat och tittat på "Lite Sällskap" och två avsnitt av "Idol" :) Vi får se hur pass bra det valet var, när jag ska upp imorgon och labba :p Kommer nog vara smartaste tjejen i rummet :D

Den verkliga anledningen till detta inlägget är att nu när det är så tomt i lägenheten så ekar det rätt mö :) Det ekar skönast i sovrummet, där jag vistats mest. Men ja anledningen är att det sägs att skratt är smittsamt! Hur bra är det inte då att det ekar så mysigt och skönt i rummet att jag smittar mig själv till skratt? Att jag smittar mig med mitt eget skratt! :D hahaha!!! Så stört skönt alltså! :D

Tack underbaraste finaste Fatma, för att du höll mig sällskap så länge! :D <3 du är guld värd!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0