Sky

Hej, hej :)
Usch, är typ helt slut. Har packat upp så det står härliga till. Får ju besök i veckan, så jag måste ju liksom bli klar så fort som möjligt. Det är bara 4 lådor kvar nu ;) Varav 1 är full, de andra har liksom bara 4-5 små saker i sig. :) Det börjar ta sig med andra ord. Riktigt härligt! :D

Enda sedan jag flyttade in har det kommit en mystisk odör från avloppet i golvet. Tog nu mod till mig och skruva isär allt! Kunde dock inte få lös den sista plattan från golvet, men allt det andra är nu skrubbat och diskat ;) Har endast diskmedel i städmedels väg :p haha... Det var fett äckligt! Höll på att dö. Fy fan! Det kan omöjligt blivit städat på flera år! :| Bläh! Men kände mig gött vuxen och mäktig när jag höll på :)
Dagens Bästa: Jag klarade av att städa avloppet och rören till badkaret hur galant som helst!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0