Single ladies

Hej, hej och god morgon :)
Okej, jag erkänner. Det var inte så smart att vara uppe så sent igår kväll, höll ju på att dö när mobilen tutade 06:50 :tired:
Igår chattade jag med Fatma och kom fram till att jag ska peppa mig själv lite :) Behöver liksom boosta mig med positivitet, speciellt nu när hösten börjar närma sig och det finns risk för dra-täcket-över-huvudet syndromet. Så jag ska försöka att ha Dagens Bästa här på bloggen, egentligen varje dag. Men vi får se hur ofta det blir ;) Dagens bästa i form av att jag ska reflektera över dagen och hitta någonting bra och positivt som hänt :) Till exempel att jag haft en awesome hair day eller vågat göra någonting som jag inte trodde jag skulle klara av :D Allt i strävan efter lite mer självförtroende och att tycka bättre om/älska mig själv :) hihi... Vi får se hur detta går!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0