Replay

Tjenis Penis :)

Var uppe till nästan tjugo i två i natt och plöjde igenom anteckningarna! Vet inte om det var smart eller inte, det återstår att se. Kan ju ialla fall meddela att jag är både trött och nervös :S Men det ska bli skönt ändå att få tömma ut all information (jag vet att jag ska komma ihåg allt detta sedan när jag jobbar, men det behöver ju inte ligga och reta mig när jag försöker tänka på annat ;) ) och låta hjärnan vila i två dagar :) Sedan är det på'et igen, fast med mer anatomi då :p
Igår efter att jag bloggat, så ställde jag datorn bredvid spisen och skulle hälla upp ett glas cola, så jag skulle orka plugga så sent. Mina kära små vänner, vad tror ni inte händer då? Om inte att jag står och håller i flaskan och så på något vänster så trycks den ihop/viker sig så colan hoppar från flaskan över glaset och rakt på min dator och tangentbordet! ;( Jag fick sådan panik!!! :o Frös i en microsekund och sedan utbrast jag högt i min ensamhet "DU SKOJAR MED MIG!" hahaha...
Nu är det snart skolan som gäller... Ska packa väskan också, lite vatten och pennor typ ;) Har även hunnit kolla vart Bvädskontoret ligger, där jag ska träffa han som har bott i min lägenhet innan och få min nyckel och ge honom pengar för hyra :)

Kommentarer
Annie säger

Hahaha alltså stackars din dator och stackars dig! Drulleförsäkring är som sagt nog något att satsa på ;)

2010-09-10 @ 11:44:49
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0