Love Sex Magic

Hej, Hej allihopa :)
Idag fick jag besök av Johan :) Fick guida honom på telefon från centrum. Hihi^^ Måste ju gilla att jag faktiskt har ett hyffsat lokalsinne här i Karlstad ändå ;) Fick en fin-fin inflyttningspresent också! Salt & pepparkar i form av små hundar, en disktrasa med texten "I'm a Desperate Housewife" på samt en super snygg tavelram, som jag faktiskt gått och sneglat på :D Den är rosa/lila, så den kommer sitta fint i köket sen.

Vi tog en tur in till centrum, lämnade in två saker på inramning :) En tavla till köket och en till vardagsrummet. På tisdag ska jag in och hämta dem. Längtar som fan! :) Vi fikade på Espresso House... Efter det bar det av en sväng till Maxi :) Hjälpte Johan hitta en Garniér produkt. Vi hämtade upp Bobe på stationen och åt lite på McDonald's :)

Loggade in på mina sidor på KAU.se och såg att JAG KLARAT FÖRSTA TENTAN! :D detta firades med en segerdans ensam i vardagsrummet till Justin Timberlake's "Winner", den kändes passande :p

Kommentarer
Johan säger

Tack för idag Jessica, hade riktigt trevligt! :) Nästa gång får vi ha filmmaraton i din lägenhet, såg att du hade massa bra "tjejfilmer". Hihi. :D

2010-09-30 @ 20:09:16
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0