I'm not a robot

Hej, hej allihopa :)
Oh my God, oh my God, oh my God House M.D är tillbaka :D Fy fan vad bra! Sitter bänkad nu ;) Älskar House!!! :love:

Var iväg en snabbis och köpte en lampa till sovrummet :) Den lampan jag ville ha fanns inte i rätt färg, så det blev en annan ;) En lila spotlight! hihi... En lite smärre miss är ju då att kassörskan informerade mig om att lampan måste skruvas upp i taket. Jag som är så duktig på sånt där :p Det känns som om jag kommer få vänta tills mamma och Kalle kommer upp. Tänkte köpt plafonder till hallen, men det såg ut som om de också skulle borras fast :s Blir bara så less på att det ska vara så omständigt! Kan det inte vara enkelt någon gång?
Köpte även en list grej till både köket och toaletten :) Men man fick fasen inga skruv att sätta upp dem med!
Det går bra för mig ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0