Höftrullningar

Hej, hej allihopa :)
Tog mig en avstickare till Säffle idag. Åker tillbaka till Karlstad imorgon, är ju som sagt föreläsningsfri imorgon. Så jag tyckte att det passade sig rätt fint. ;) Efter att ha ätit åkte vi till Medborgarhuset och stod baki kulisserna när de repade inför "Cabaret" som börjar spelas 8 oktober :)
Så jag har nu bekantat mig med självaste Reuben Sallmander :D
Han är ju för snygg!!! På ett hej-jag-är-äldre-men-ack-så-snäll sätt :p Om nu någon där ute förstod den förklaringen? hihi... Är ju inte så kändis-kåt som vissa andra, men hejjade allt glatt på honom när han gick förbi :)
Funderar seriöst på att se den :) Verkar så mysig! Någon som är på att gå och se den med mig?

Kommentarer
Ejub säger

Ja, och här frågar man inte EJUB om man får använda hans bilder, hmpf :P men det är okej sötnos <3 =)

2010-09-14 @ 22:12:07
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0