Can we bring yesterday back around?

dsc01548 (MMS)

Hej, hej allihopa :) Skolan började inte förän kvart över 10 idag:) skönt med lite sovmorgon faktiskt... Inhandlat en labbrock har jag gjort med, känns ju lagom tråkigt att lägga pengar på det, men vad ska man göra? Efter skolan mötte jag upp Johan och Sara i stan:) drack kaffe på espresso house;) sen sprang jag och Johan som två dönickar omkring på bland annat h&m och Claes Ohlsson:p efter det blev det massor av skoprövning och lite mat i magen;) innan vi tog bilarna till Bergvik och Ikea:d yay! Nu är syster och jag precis hemkomna från bion;) mer info om den blir det imorgon! Nu är det dusch och sov som gäller :) skola imorgon igen...


Kommentarer
Johan säger

Det var trevligt att få umgås lite med dig idag Jess! :) Men fett besviken på att dom inte hade min storlek på dom skorna jag ville ha. OCH att dom inte hade dinsko på bergvik! :O ;)

2010-09-14 @ 00:23:55
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0