Hang with me

Hej, hej hemskt mycket hej
Helt sjukt att jag vaknade halv 2 idag! Becks ringde och skulle lämna tillbaka Kenny :) Hon har egentligen nyckel, men hon hade glömt den, så jag gick ner i pyjamas som jag snabbt slängde på mig... Imorgon kommer alla mina saker hit :D Det ska bli så spännande, eller ah kanske inte rätt ord men kul som satan! Att ha någonting att göra och att sitta på till exempel ;) haha... Men allra mest ser jag fram emot att få min egen säng tillbaka! Har inte sovit i den sen början av juni :( Och jag kan ju meddela er att det inte är så hippt att sova på madrass i flera veckor ;( Min rygg dödar mig! Vet inte hur jag ska ligga för att den ska må bra... Samtidigt som jag upptäckt att min höft är helt sned :o Vad fan händer liksom?

Hur som helst så ska jag flytta runt mina få saker här, så att det ska gå smidigt att föra in alla saker imorgon :) Annars har jag inga speciella planer... Vi får se vad som händer. Duscha ska jag göra, fast efter att jag gjort lite frukost :P Ska köpa lite diskmedel också, så att jag kan diska :) Känns som att det är bra att ha ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0