Grey's

Hej, hej allihopa :)
Hjälpte Becks med att hämta grejer för hennes ambassadör jobb imorgon. Hon får låna Kenny tills imorgon eftermiddag :)
Labbandet gick bra idag, kände mig duktig tills de frågade om någon där har diabetes och självfallet var jag den enda som räckte upp handen och alla vände sig om och tittade på mig! :o Vadå känna sig utstirrad :p

Jag fick en länk till att se vissa tv-serier på nätet :) Så ligger och tittar på Grey's Anatomy :) hihi^^ Tycker det är en passande serie att titta på när jag pluggar medicin ;)

Kommentarer
sofia säger

vad då för länk??? kan du maila den till mig :). jag kan behöva lite nöjen här upp i Norrland. :) har nollningen gått bra???

2010-09-16 @ 16:00:52
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0