Fler och Fler

Tja tja allihopa :)
Nu har pappa och bror farit hem igen :( Rebbis är hos en vän idag, så det är bara jag och lille William här. Kanske inte det roligaste i livet, men jag överlever :) Måste få tummen ur och plugga lite idag och imorgon och egentligen varje dag tills på fredag då det är tenta. Jag bara måste klara den! För annars kommer livet bli jävligt surt tills terminen är slut. För sen är det ju anatomi-tenta i november... Den kommer vara FETT stor och svår! Så jag kommer ju inte ha tid att plugga till två tentor samtidigt då :p

Men nu ska vi inte vara så negativa här inte! :) Har ju min kärlek här hos mig ;) Magnus är underbar! Har ett glas Pepsi (måste fasen köpa mer för den är slut snart!) Rebbis sa att hon har hans ena album, så jag ska rippa in det i min dator :D Vad är det med mig och svensk musik nu för tiden? Förstår inte hur jag kan ha missat så här mycket fin, bra och underbar musik!

Ska läsa första kapitlet till tentan idag, det bestämde jag nu! Så ska bara kissa sen kör jag igång! :)
Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0