(500) days of Summer

Hej, hej allihopa :)
Idag händer det inte så mycket. Älskart! ;) Har typ ätit brunch och pratat i telefonen :) Gjorde fina underbara Fatma stolt över mig när jag berättade att jag hellre äter osvensk mat än svensk :D Jag tycker ju att svensk mat är tråkig... Det är inte samma sak som att äta till exempel Turkisk :p mmmm!

Jag och Syster ska se på filmen "I rymden finns inga känslor" ikväll eller imorgon kväll :) Det ska bli kul! Kul och mysigt :) Men nu ska jag kura ihop mig i soffan och se på filmen (500) days of Summer :) hihi...

Kommentarer
Anonym säger

Ja riktigt stolt är jag :)Fast du får ju inte dissa svensk mat! :D Det är ju också gott! haha

2010-09-12 @ 21:41:35
URL: http://fatmaz.blogg,se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0