what people say

Hej, hej :)
Idag ska det pluggas immunförsvar. Måste sätta lite hårdare disciplin på mig själv, mina pauser är lite för långa. Bättre med flera korta då ;) Jag kan ialla fall hur och var både röda och vita blodkroppar bildas, vad de olika sorterna heter och de rödas huvudsakliga uppgift. Nu om immunförsvaret kommer ju de vitas uppgift :) Har dock inte riktigt förstått grejen med antikropp/antigen. Men jag ska prata med mamma och Kalle om jag inte förstår det utifrån anteckningarna från Mr L. Pongo's lektioner :p Mamma har ju redan läst detta liksom ;)

Nu blir det frukost, med en stor kopp kaffe :) Sen i min första pause ska jag nog våga mig på att sätta upp min ena spegel i sovrummet :) Det börjar ta sig nu, men behöver fasen fler tavlor. Har för mycket vägg :(

Kommentarer
sofia säger

de blir typ jämt mer pauser än plugg tycker jag... utom ett dygn för tentan när du svär över att du inte gjorde mer tidigare...

2010-10-11 @ 17:31:44
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0