vi är yviga pojkar med för stora gitarrer

Tja fan ;)
Jag vill ta upp ett litet fenomen :) Gitarr + kille = heting! Det är nästan så att vilken kille som helst som bara håller en gitarr automatiskt blir super snygg! Jag vet inte vad det är med gitarrer, men Jesus Kristus Amalia! :D hihi^^
Självfallet har jag bildbevis som styrker min hypotes :D :P
Magnus Weideskog
Olle Hedberg
Lasse
Björn Dixgård <3
Gustaf Norén
Andreas
Jonas

Sen skadar det ju inte direkt om man är snygg redan innan man tar upp gitarren.
Vad man har för gitarr spelar ju också lite roll.
Denna är ju 2 die 4! Älskar den verkligen så jävla mycket. Fast bara om den är i körsbärsröd eller blank svart ;)
Kan ni gissa varför? :p
Ett plus är ju om man kan spela gitarr också ;) Men det är helt ärligt inget krav :)
Någon som inte håller med mig? :P

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0