var jag hör till

Tjoppsan
Fy i satan vad jag är sleten idag. Höll på att somna typ tusen gånger i skolan, men den föreläsaren vi har nu är så underbar :D Hur mysig som helst! Och det allra bästa är ju att hon ska ha oss i Patofysiologi senare :) Härligt. Tror jag håller på att bli sjuk, eller så är det bara min kropp som säger till mig att den behöver ladda upp batterierna :p
Hur som helst, så vart jag in till stan för att hitta grejer till min utklädsel. Ska på Halloweenfest imorgon kväll ;) Kom på BÄSTA utklädnaden ever! Kommer lätt vara ensam med den utstyrseln ialla fall. Ringde Systra MI för att be om en åsikt. Hon tyckte det lät som en bra utklädnad, men att jag var sjuk som ens kom på något sånt :) Självklart kommer det komma upp bilder, både på mig och de andra.

Dagens Bästa: Behöver en badboll till min utstyrsel. Gick till leksaksaffären, killen kollade lite konstigt på mig och sa att de kommer in igen i mars någon gång. :p FAN oxå liksom. Jag tänkte kanske, kanske, kanske att en resebutik kan ha. De brukar väl ha sånt i fönstret? Så jag letar upp Resia, inge bollar i fönstret. Tänkte nästan ge upp, men åka ut till ICA, ICA har allt liksom ;) hihi... Så rundar jag hörnet och ser att en kille står i kontors-fönstret och rättade till en BADBOLL! Hoppade in i den lilla butik och frågade killen i kassan (som btw såg väldigt bra ut ;)) om det var deras kontorsfönster som var precis där bakom. Och i fall jag kunde få köpa en av deras bollar :) Blinkade lite och log med hela själen ;)
Han hoppade in bakom och kom ut med en sprillans ny ouppblåst och sa att jag fick den, gratis! :)
Ibland är jag fan ta mig bäst!!!

Kommentarer
Karin säger

Fan va nice med badbollen! :D

2010-10-29 @ 17:46:56
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Karin säger

SV: Men det är för att jag testade om det skulle se bättre ut om jag gjorde den tjockare.. men jag vet inte om det blev bättre.. :(

2010-10-29 @ 18:14:48
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0