I want your drama

Hej, Hej allihopa :)
Sitter hundvakt nu hemma hos Systra Mi :) Tackar för att de gick på långpromenad med William, för han är värsta lugn nu. Super skönt! Han skällde knappt när jag kom heller. Ska sitta och plugga här istället har jag tänkt. ;) Kanske går bättre då... Man vet ju aldrig. Men jag ska satsa järnet nu tills jag ska iväg nästa vecka :) Så jag kan skriva ut de sidorna med information jag har lyckats skriva tills då :P

Jag antar att några är nyfikna på min kväll igår :) Jag hade jätte trevligt. Robin kom vid 7 på kvällen. Jag lagade mat till oss två, wok med lax :) Gott, gott, fick lagom med mat så det räckte till brunch idag plus två matlådor! Awesome :D
Sedan satt vi i vardagsrummet, tittade på Idol och pratade en bra bit in i natten :) Sen dog jag i sängen, är alltid så trött på kvällen. Är egentligen trött hela tiden, håller väl på att bli förkyld eller nåt :(
Ser fram emot flera liknande kvällar :)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0