alla minnen som ni har

Tjolahopp :)
Har precis tagit mig en mysig middagslur. Tänkte göra lite te och smörgås, sedan titta efter hur många artärer som sitter sen igår :) Vore underbart om de 31 av 35 som satt innan jag la av igår fortfarande sitter idag. :p Vi får helt enkelt se hur pass bra mitt minne är ;) Sedan ska jag väl försöka kolla upp vart i kroppen de sitter också. Men jag är bara så sliten, för jag kunde inte sova ut ordentligt i natt :(

Samlar kraft ur orden Magnus säger till mig varje dag:
du försöker hitta skäl att stanna kvar, han var ju snäll ett tag, hans familj är underbar. han vet saker om dig som ingen annan vet. så du blundar och låtsas att du inte ser, att alla brister som han har bara blir fler. du ska veta att du är värd så mycket mer. han ljuger för dig och han sårar dig, så lämna honom nu. jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger dig ingenting du vill ha så lämna honom nu. <3

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0