it's gonna be

Hej, hej allihopa :)

 

Okej, hade sista nerv-lektionen idag :) Lite krångligt tycker jag allt att det blivit... Vet inte riktigt vad som hände med pluggträffen, för alla bara skingrades efteråt, så jag gick hem. Bokade tid för tvätt, det var skitsvårt! Fattade typ ingenting! Jävla touch-skärm :p Jag hoppas att jag har tvätt ikväll ialla fall, lite jobbigt blir det annars, då tvättstugan är i trappuppgången bredvid. Så jag måste liksom bära min tvätt ut på området och in i nästa hus :| Har införskaffat mig ett litet system :) Vit-tvätt och underkläder i en IKEA påse (den är heltäckande, så ingen kommer se mina underkläder när jag går med dem ;)) och andra kläder i min tvättkorg, som är av nät... Har ju typ 1000 stycken IKEA påsar, så det är ju bra att de kommer till användning :) hihi...


Jag fick ganska mö med pikar för mina skärsår i fingrarna igår... Mest pikar fick jag ju för att jag inte har plåster på dem. De är ju ganska djupa sår (fråga inte hur fan jag lyckades) så jag vill inte riskera att få sepsis, därför hade jag inte satt på något. Men som sagt, det är ju smartare för ja det gör inte lika ont :) Jag kan göra saker med fingrarna nu ;) typ skruva upp korken på min drickaflaska :) Jag hatar när Bobe out-smarts me! Så fucking irriterande :tired:

Mest irriterande är ju för att han alltid kläcker sina smartheter, när jag gått och tänkt fett mö på mitt "problem", man känner sig sådär lagom dum då ;P



Kommentarer
Karin säger

Håret är jättefint! :)

2010-10-01 @ 17:42:08
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0