ta mig hem

God morgon
Jag är i stort behov av en natts underbar sömn. Bara en, snälla, snälla! Idag är det onsdagen den 27e oktober, vilket betyder att jag för första gången någonsin ska på läkarbesök här i Karlstad. Första gången jag ska på läkarbesök någon annan stans än NÄL. Har kommit på mig själv med att säga att jag ska till NÄL flera gånger. Hihi^^ Gamla vanor och allt det där :p
En annan speciell grej med denna dagen är att om du inte är homofob eller på annat sätt inte accepterar bi- och homosexuella människor, så ska du dra på dig något lila :) En halsduk, armband, tröja eller skor spelar ingen roll vad det är, bara det syns ;) Själv har jag en lila tröja med en rosa klänning och en lila roset i håret :)

Kommentarer
Karin säger

Synd för mig som inte har något lila :(

2010-10-27 @ 13:49:33
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0