samma trasor på

Hej, hej allihopa :)
Förvånade att jag ligger vaken så här sent? Nej jag trodde väl inte det ;) Idag, söndag blir det nya tag med pluggandet! Ska sätta upp ett litet schema, så jag vet vilket kapitel som gäller vilken dag :) Om jag har det uppskrivet så borde jag hålla mig till det, eller jag hoppas det ialla fall... Lär bli mycket kaffedrickande de nästkommande tre dygnen. Så jag håller mig allert nog att läsa typ 18 timmar om dygnet :p

Nej, men nu är det dags att försöka träffa John Blund :) Kanske drömma om att besöka inredningsbutiken "Ediths", vill verkligen hinna dit efter skolan på onsdag :p Så jag kan köpa ett till dekorations hjärta till mitt fönster. Skapa lite symmetri ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0