Replay

Hej, hej allihopa :)
Här med lovar jag att jag ska plugga sönder imorgon! Jag ska svara på alla frågor om blodet och ett kapitel till, innan det är okej att göra någonting annat :)

Har kollat igenom frågorna eller ah, det är inga frågor egentligen utan en lång lista på allt vi ska kunna till tentan :p Har äntligen lyckats hitta den. Får lite panik faktiskt... Det är rätt så mycket och jag motarbetar mig själv genom att bli värsta anti. Jag blir alltid sån här innan prov, men detta är ju fett stort och viktigt! Så jag kan inte vara anti! Därför måste jag tvinga mig själv att göra det. Imorgon efter skolan, så ska jag sätta mig tills jag blir klar fan!
I CAN DO THIS!

Kommentarer
Anonym säger

Klart du klarar att välja att plugga - tror på dig!

2010-10-06 @ 21:00:38
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0