periferi

Tjosan
Det vart en härlig eftermiddag med Systra Mi :) Tänk vad en försovning kan göra ;) hihi... Tog mig till henne, kopierade mitt papper och gick en sväng med William innan hon kom tillbaka från bilverkstaden. Så vi drog oss ut till IKEA och åt pannkakor med spenat och ost! Underbart gott :D
Efter det så åkte vi ut till tjotahejti, även kännt som Edsvalla ;) och Överskottsbolaget. Seriöst, det var helt stört där ute! Värsta byn ju. Dog av skratt när vi kom fram, då det första vi ser är två pojkar som går från ÖoB och den ena av dem har pyjamasbyxor på sig. Okej, okej, det är inget fel med pyjamasbyxor. Har ju själv på mig det ute bland folk när jag hämtar pizza i Brålanda till exempel ;) hihi^^, men den här pojken som btw var runt 12 - 14 år hade för små tjej pyjamasbyxor!!! Det har man bara inte! :p

Köpte lite bra saker ändå :) Bland annat:
  • Propplösningsmedel
  • Diskhandskar (då proppmedlet är starkt frätande!)
  • Julkalender (jag vet slå mig för att jag handlar sånt nu!)
  • Kycklingleverpastej :)
  • Ansiktsmasker
  • Födelsedagskort/Fars dagskort
  • Laptopbord (mer som en vinkel egentligen, som gör det bättre för händer och armar att sitta vid datorn ;))
  • Ram till kärleksväggen
  • En pidestal, att ha min nyckelskål ala The Big Bang Theory på :)

Kommentarer
Annie säger

Jaaa nyckelskål ala the big bang theory!! xD

2010-10-26 @ 10:47:20
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0