path

Hejsan hoppsan :)
I morgon är det labb som gäller i skolan. Vi ska labba om blodgrupper, läste igenom labbkompendiet och det låter inte som att vi ska testa på vårt eget blod :( Vems blod ska vi då använda liksom?! :o haha, jag hoppas att jag missförstått det, för jag vill ju få reda på om jag är Rh positiv eller Negativ :) Enligt testet på naturkunskapen förra året så är jag negativ, men mamma berättade att nästan alla på hennes sida släkten är positiva (det är dominant) så det är nästan omöjligt att jag skulle vara det. Plus att grejerna vi använde inte var så där jätte bra... Men jag vet säkert att jag har blodgrupp 0 :)
Jaja, nu är det House som står på schemat ;) Ja, jag har blivit helt insnöad på sjukhusserier :p Konstigt? haha

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0