might be far away

Hej, hej :)
De små förändringar jag gjort på bloggen verkar tydligen ingen se, så det är ju både bra och dåligt kanske :P De är ju som sagt väldigt små, jag har centrerat om texten i inläggen, bytt typsnitt och färg på vissa ställen samt ändrat om i länkarna.... Nothing big liksom :) Så nu vet ni det.

Eftersom det annars är olidligt tyst i lägenheten min, kör jag Spotify nästan hela tiden. ibland är det faktiskt skönt att det är tyst också ;) Har insett att jag inte är lika Mando tokig längre, men de är ju fortfarande bäst ändå! :D Så jag spelar deras musik nu, inför tentan. För det känns bra. Blir lugn och glad :) Och inser hur mycket jag faktiskt förändrats som person. Har ju minnen till alla låtar och det känns fantastiskt bra att kunna säga att jag är en bättre version av mig själv nu än jag var när jag började lyssna ;) 2006 närmare bestämt...
Dagens Bästa:
I'm much wiser now

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0