Karpar's Kalas

Hej, hej :)
Bovärden fixade toan! Jag är nästan överlycklig över det :) Jag hoppas bara nu att lukten försvinner och att fogningen fungerar. Hoppas, hoppas. Imorgon är det sista föreläsningen innan tentan. Det känns lite i magen må jag säga.
har inget ätit sen lunch vid 12, så är fan hungrig nu! Tänkte dra iväg och handla lite... Sedan ska jag lägga mig, imorgon blir det plugg med Marlene efter skolan :) Vet inte hur mycket hjälp jag kommer vara för henne, men kanske jag får något gjort av det ;) hehe.....

Vill skicka ett stort tack och en massa kärlek till Annie och Karin <3 TACK TACK TACK för idag :D Behövde verkligen det!!!

Kommentarer
Annie säger

Aaaw!!! :) Massa kärlek tillbaka!! :) :)

2010-10-28 @ 20:47:08
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Karin säger

Det var så lite så :D Är glad att jag kunde hjälpa :)



Förresten, tack för tipset med alarmet men jag kom på att det säkert inte kommer funka ändå. Datorn kommer ju sätta sig i viloläge och då kommer det säkert inte funka. Fast jag kom på att min digitala klocka nog har alarmfunktion så jag får kolla på den sen.

2010-10-29 @ 17:34:54
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0