Jesse's Girl

Hej, hej på Er!
Tittade på de sista delarna av andra säsongen av Grey's Anatomy igår kväll. Fan vad jag lipade! Trodde jag skulle torka ut, snorade som en liten unge ;) Fast det var änna skönt. Har inte riktigt gråtit på ett tag. Rensa ur systemet lite.
Gick sedan upp vid 7, för att pallra mig till Vårdcentralen innan skolan. Gött att kunna ta det lite lugnt på morgonen ändå :) Brukar alltid få stressa iväg. Det gick väldigt smidigt på Vårdcentralen ialla fall, de tog 4 ganska stora rör med blod. Sjuksyster som tog proverna var väldigt trevlig :) Pratade på och det kändes inte ens när hon stack in nålen! Det brukar alltid göra svinont, så hon var riktigt skicklig ;) och jag fick ett nytt provrör med mig hem mamma! De var inga problem, hon hade precis tänkt fråga mig om jag skulle ha ett när jag frågade efter ett :) haha...

Annars har jag bara vart i skolan. Vi gick igenom respirationssystemet, det vart inte så mycket vi ska kunna faktiskt. Skönt! Med tanke på att det är fett mycket på alla andra kapitel. Snällt av dem att skära ner på något ialla fall ;)

Kommentarer
Karin säger

Gick inte att kommentera det förra inlägget så jag skriver här.



Men nej, en sådan hund skulle man ju inte velat ha.. De ser ju så sura ut :P

2010-10-18 @ 16:16:21
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
mamma säger

Visste väl att det är ordning med dig, Jess!

2010-10-18 @ 19:53:14
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0