jag är kärleken

Tjenis
Har nu vart på Sjukhuset. Helt annat upplägg än där jag var innan. Mycket var bra tycker jag :) Till exempel min läkare! Typ skit snygg, snäll, trevlig och lättsam. Blev nästan lite kär :blush: hihi...
Men tydligen har mitt Hba1c gått upp lite. Det är inte dåligt, men det är inte lika underbart bra som det var sist. :( Trist tycker jag. De är extra noga med alla följdsjukdomar som diabetes kommer/kan ge mig. Så han kollade allt! Till och med mina fötter! Haha, det var lite skumt :p Men jag klagar inte, känns bra att de vill hjälpa mig. Jakob berättade att om jag vill så kan jag operera bort sköldkörteln, men nej tack :) Tydligen har jag en stor hals... Läkare har en tendens att reagera på det :| Och de kollade ju kolesterolvärde på mig med, det låg precis i överkant, men han ville inte göra något åt det nu. Om det blir värre eller inte går ner ska jag börja ta ett piller för att hjälpa det. Herregud, jag kan ju inte ta sånna vid 20 års ålder! :bigeyes:
Läkaren tyckte även att det kan vara bra att försöka börja komma in i en rutin att kolla över mina fötter, eftersom det kommer komma en dag då jag måste göra det om jag vill behålla dem...

Kommentarer
Karin säger

Va? Jag fattade inte. Vad kommer hända med dina fötter om du inte kollar dem?

2010-10-27 @ 17:06:48
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Karin säger

Eller ja.. det var väl inte att fatta direkt..xD

2010-10-27 @ 17:07:38
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0