is anybody home?

Tja, tja och god morgon :)
Är ganska trött, fick ställa klockan idag med. Men ska ju iväg ikväll på födelsedagsfirande, så jag måste ju hinna snygga till mig innan. Nu menar jag inte att det kommer ta hela dagen att göra det :p Men funderar på att åka och shoppa lite, behöver halsduk nu när det är så jävla kallt hela tiden.

Igår sågs det på Idol. :D var det bara jag som älskade Olle's version av "Från och med du"? :) Berättade för pappa att jag tänkte gifta mig med Olle, frågade om det gick bra :P Han sa att Olle fick allt komma och be om min hand, annars var det lugnt ;) Nu ska bara Olle övertygas, hihihi^^
Efter Idol var ju Minority Report! Så det tittades också på, den slutade värsta sent eftersom kanal5 älskar reklam! :( Så det blev ganska sent i säng ja. Och sen så fanns det inget täcke så jag fick leta fram 3 filtar för att inte frysa ihjäl :o Till råga på allt så drömde jag mardrömmar ;( Värsta jobbiga!
Ahja, nu ska jag gå och göra chili con carne till brunch :) Undra om någon annan är vaken här nu...

Kommentarer
sofia säger

ja jag tror nog bara att det var du som tyckte att han var bra igår :P

2010-10-16 @ 12:57:16
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0