goes back

Hej, Hej allihopa :)
Kom hem till ett inkassobrev! WTF?! Öppnar det och då visar det sig att det är kära Adressändring som klantat sig, igen! Jag beställde ju adressändring till den första lägenheten även känd som Bunkern ;) Men jag avbeställde den och då skulle jag ju inte betala för den.
Efter ett tag får jag en påminnelse om denna betalning, då de lägger till 50 kronor i påminnelseavgift. Jag ringer och pratar med en kille på Adressändring och säger vad fan får jag denna för när ni sa att ni tog bort min beställning?! Han säger att jag inte ska betala den, för min beställning är borttagen. Men eftersom jag inte betalat har ju detta då gått till Inkasso ;(
Ringde Adressändring för femtioelfte gången sedan jag flyttade hit :p Hon ringde Inkasso direkt och de har nu tagit bort den, hennes ord var "den finns inte kvar och har heller aldrig funnits hos Inkasso" och att de kommer komma ett papper från Inkasso som bekräftar detta, så OM det skulle bli några problem har jag ett intyg liksom :)
Fett bra! Nu blir det Pyttipanna och ägg (om äggen mår bra) sen ska jag sova middag och sen ska det pluggas tills jag dör! ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0