Drömhunden Oscar

Tjenis Penis ;)
Back in Karlstad igen :) Efter att ha haft så mycket folk och liv runt mig nu några dagar känns det väldigt konstigt att komma hem till en tom lägenhet :( Ifall det inte hade vart så att jag verkligen inte skulle palla det, så hade jag lätt skaffat en hund :) Men jag skulle inte orka med det... Jag har dagar då jag bara är, då jag inte lämnar lägenheten, knappt ens sovrummet :p Sånna dagar kan man inte ha med en hund. Hundens liv är mitt ansvar. Jag hade blivit tokig! Men om jag hade skaffat en hund, så hade jag köpt en söt liten fransk bulldog ;)
Antingen mörk med något ljust parti, eller en ljus med mörka fläckar. Och så hade jag döpt honom till Oscar :D Är lite allergisk mot djur som blir döpta till Morris, Sotis, Skruttis osv!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0