Down in the past

Hej, hej allihopa :)
Fick mail från Mando Diao igår :) De ska släppa ny skiva och dvd iår! :D Fett med najs ju! Jag som saknat dem så. Vet att man inte får säga så här, men har liksom tröttnat lite på dem. Fast jag älskar dem ändå! Så jag ser fram emot att få köpa nya grejer ;) Detta som de släpper är material från en unplugged splening i Tyskland (where else?), som MTV gjort :) Lite surt är det ju då jag inte vart inne på min Mando sida på typ tusen år och när jag gick in i förra månaden, så såg jag att jag hade kunnat få gå på inspelningen av dvdn! Sitta i publiken och vara där och se dem LIVE! Gratis! Hade ju fått betala resa och boende, men sedan få vara där under hela inspelningen och träffa dem (vilket jag redan gjort, men de är ju för snälla, trevliga och allmänt AS-HETA)! :love:
Förstår ni vad ledsen jag blev? ;( För jag hade missat sista anmälningsdatumet! Åh, vad jag ville slänga datorn i golvet :(

Hur som helst så finns denna video att titta på så länge! De släpper denna låten som singel 22e oktober :)
(ja, det är unplugged och av gamla låtar :) så det är inte riktigt nya grejer, men ändå! Jag har velat att de ska släppa en LIVE cd sedan jag såg dem LIVE...)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0