bländad av storstaden

Tjong på Er
Nu är det snart dags att dra sig in till optikern. Är nästan lite nervös, haha, men bara nästan. Vet inte varför, det behöver jag ju inte vara. Jag har ju gjort detta förr liksom :p Kommer bli så skönt sen när glasögonen är fixade. Då kommer jag inte vara lika trött i ögonen som jag blir nu, när jag läser eller ser på tv. Fett jobbigt är det ialla fall.
Sitter nu med alla mina skolböcker i soffan, lite trångt är det... Har skrivit ner lite viktiga saker om skelettet nu, känner att det är lättare att göra så här. Skriva ner de allra viktigaste punkterna. För att sedan bara läsa igenom dessa anteckningar.
Nej, nu får jag ta och fixa iordning mig så jag kan fara till stan :)

Kommentarer
SOFIE - Följ med mina äventyr säger

hejhej! Allt bra?:)



Kram Sofie

2010-10-26 @ 14:45:13
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0