be like falling asleep

Hej, Hej allihopa :)
Jo tack jag vet att jag borde sova nu :p Börjar klockan 8:15 imorgon... Men slutar 12, så det är lugnt. Har kollat upp lampor på IKEA, tänkte dra ut dit och köpa lampor till min hall, samt en våg till toa :) Vill ju se hur det går med kampen mot fettet ;) Behöver verkligen lite ljus nu när det blir mörkare hela tiden :(
Efter lamp-shoppingen ska jag försöka bestämma vart lite tavlor ska sitta och eventuellt köpa en matta till vardagsrummet...
Vi får se vad som händer och sker :)

PS. Är det någon som vet om man kan köpa en sådan där "sovljudsmaskin", som de har i vissa filmer? En maskin som spelar ljud medan man sover... Man ska kunna välja mellan lite olika. I en film har de grodljud :p Jag vill inte behöva spela musik hela natten. Jag vaknar ju till när det kommer annorlunda ljud i vissa låtar :P Vill ha ett surr eller nåt...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0