varje dag

Jag vet att det är en väldig berg-och-dal-bana vad gäller uppdateringen av bloggen just nu :P Snabb uppdatering:
  • Kenny blev inte godkänd vid besiktningen :( Eftersom däcken vart felmonterade! Hahaha, de som satt på höger skulle sitta till vänster ;) hehe... Jaja, samt att flera lampor var trasiga. Bara jag fixar det (på eget ansvar) så är han godkänd! :D Jag och Fatma bytte bakdäcken i förmiddags :P
  • Det var stört skönt, härligt, as kul på Lipz! :D Hade ett bra Buzz och dansade så jag knappt orkade ta mig hem :)
  • Hängt med Agnes och haft mys och prat tid ;) Samt lekt lite pyroman :P
  • Hälsat på hos mormor och morfar i nya lägenheten :) De bor super fint och hade det mer hemtrevligt än jag har i min lägenhet!
  • Legat vaken i natt och tittat på hyrfilm och käkat godis! MUMS!
  • Shoppat, ätit och myst med Älskings-Fatma <3 Blev dock inga skor :( Men hittat flera jag blev sugen på som jag ska kolla upp i Karlstad i nästa vecka ;)
  • Var på bio i kväll :) Med Jokke, Fatma och Sabina :) Vi såg Harry Potter and the Deathly Hallows, blev värsta sena dit, så vi missade introt! :( Men jag och Jokke ska se den igen till jul ;) hehe^^

Kommentarer
Annie säger

VA??! Var dacken felmonterade???!! xD Vafan, vi som gjorde ett bra jobb! xD Trodde jag iaf... :P

2010-11-26 @ 15:05:51
URL: http://vivavivace.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0