try your best

Alltså idag är jag ett vandrande lik. Vet knappt vad jag håller på med, ska idag läsa igenom anteckningarna jag har :) Samt läsa igenom gamla Naturkunskaps anteckningar om matspjälkningen och njurarna, då jag missade föreläsningarna om dem :( Så ser min dag ut...
Måste även befästa aktionspotential, muskelkontraktionen och hjärtatscykel. Så det sitter ordentligt. Sedan gäller det att lägga sig tidigt.
Tänkte se ifall iPhone klarar av att köra alarmet även om den är avstängd. Testade ju ifall den klarade i ljudlöstläge, det gjorde den. Men typ hela världen hade bestämt sig för att smsa mig, så jag vaknade ju av att mobilen vibrerade :( inatt behöver jag verkligen få sova... Fast jag kanske bara ska sätta mobilen i Flightmode istället ;) hihi^^

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0