Tjo Mamma och Kalle kom imorse och hjälpte...

img_0007 (MMS)

Tjo Mamma och Kalle kom imorse och hjälpte mig sätta upp speglarna :) Skönt att få upp lite mer saker på väggarna, för som vi pratade igår, så har jag extremt mycket vägg! :o Vi satte även upp två tavlor, så det börjar ta sig nu :) Imorgon kommer de hit igen, Rebecca och Björn tar med sig Freja :) Längtar efter min gulliga Freja! Var på IKEA och köpte gardinstänger, så Kalle ska hjälpa mig sätta upp dem. Det finns som inga fästen till dem i köket eller vid balkongdörren...  Efter en shoppingrunda med Jokke (varför finns det så få butiker för killar att välja bland?) tog vi en välförtjänt sleepingtime ;) Ikväll blir det andra Narnia filmen och någon äventyrsfilm vi hyrde på ICA.


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0