stand there

Vaknade när Systra Mi kom hem till mig en stund idag. Hon är så snäll! <3 Annars idag har jag mest pratat i telefon, haha. Känns ibland som att jag inte gör annat, men när kompisar smsar och ber en ringa så gör man ju det ;)
Kommer bli fetaste utekvällen på torsdag :D Samt en stor bonfire-ritual och förfest ;) Längtar super mycket ju. Jag vill ha torsdag idag!
Imorgon ska jag sätta mig och svara klart på laborationsfrågorna, som ska vara besvarade tills onsdag morgon. :p Nu börjar snart Top Model :) Så ska göra te och stoppa något i magen, har inte ätit något ännu....

Kommentarer
Rebecca säger

<3

2010-11-15 @ 23:23:08
URL: http://www.majlov.se
agnes säger

mahahaha!! eldas ska det göra :P

2010-11-17 @ 03:24:48
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0