snuff

För några dagar sedan upptäckte jag att det faktiskt har funnits persienner här i lägenheten, men att någon så generöst tagit bort dem. :question: I denna process med att ta bort dem, så har de lämnat två hål per fönster, där snöret man drar upp och ner persiennerna har suttit. Så det strömmar ju in ännu mer kalluft utifrån genom dessa hål :p Hur tänkte han som tog bort dem egentligen?! Ja, jag säger han, för inte en chans i världen att en tjej skulle lämna stora hål sådär ;)
Igår innan jag la mig, tejpade jag ialla fall igen alla hål :) Nu så här nästan 24 timmar senare börjar jag känna skillnad :) Mö varmare! Får se om det håller i sig i morgon bitti :p

Kommentarer
sofia säger

haaha vilken idiot som har tagit bort dem :P

2010-11-23 @ 21:09:38
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0