peace train

Idag var SJ på Universitetet och tävlade ut presentkort. Man skulle lyssna på 5 olika låtar i 30 sekunder var, för att sedan säga vilken som handlade om tåg :p Kände typ igen 3 av dem jag fick höra, en var en Di Leva låt ;) Och gissa vad?! Jag gissade RÄTT! :D Så jag vann ett presentkort på 160 kronor, samt att alla som tävlade fick en stämpel med en sida där man får rabatt på SJ resor ;) FETT!!!
Hjälpte Viola vinna också :) Så hon kan resa hem till Sthlm billigare ;) Var den första i vårt gäng som vann och den enda som vann hederligt :D hihi^^ Ibland är jag awesome alltså!

Kommentarer
Karin säger

Nej fan va nice! Nu blev jag avundsjuk!

2010-11-23 @ 23:00:27
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0