on our way from Stockholm

Köpte även dessa ljusstakar :) Sitter jätte bra där i hallen, men tror jag ska köpa en till att ha där i mitten... Nu är det inte så tomt i hallen längre, en byrå, en blomma och kanske en tavla eller två så är det komplett! imorgon ska jag ta mig fan bära upp vardagsrums dörren till vinden. Stänger ju aldrig den ändå och min anslagstavla sitter bakom den ;)
(ogillar tapeten i hallen dock... Så jävla ful, sliten och passar ju inte ihop med någonting! Jävla helvetes skit tapet!)

Kommentarer
sofia säger

Hej, gick inte att kommentera inlägget under så det får bli här :). Hoppas att det hjälper med produkterna :)

2010-11-30 @ 22:34:38
URL: http://stellaire.blogg.se/
sofia säger

måste också passa på att säga att jag tycker att bloggen blev väldigt snygg med det bruna... vet inte om du ska ha det så men jag tyckte det var fint i alla fall :):)

2010-11-30 @ 22:35:37
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0